Naslovnica Planiranje i knjigovodstveno evidentiranje projekata iz EU fondova u sustavu proračuna

Planiranje i knjigovodstveno evidentiranje projekata iz EU fondova u sustavu proračuna


Detalji:

  • Datum:
  • Kategorija:

17. svibnja 2021. ZOOM WEBINAR

PRIJAVA OBVEZNA

početak u 9,00 sati, očekivano trajanje do 14,00 sati

Prije početka „Zoom“ webinara na mailove koje ste naveli u prijavnici dobit ćete link preko kojeg ćete pristupiti webinaru. Webinar počinje u 9,00, stoga Vas molimo da se na vrijeme uključite. Za prisustvovanje vam je potrebno računalo sa zvučnicima, laptop, tablet ili pametni telefon koji već u sebi imaju ugrađene zvučnike i mikrofon. Ako ćete htjeti postavljati pitanja direktno predavaču tada na računalu morate imati i mikrofon, dok laptop, tablet ili pametni telefon već imaju ugrađene mikrofone.

Maksimalni broj sudionika 20.

Program:                                                                         

  1. TEMELJNE POSTAVKE PLANIRANJA I KNJIGOVODSTVENOG EVIDENTIRANJA EU PROJEKATA U SUSTAVU PRORAČUNA
  • Računi iz računskog plana za evidentiranje prihoda i rashoda financiranih iz EU fondova
  • Kada evidentirati potraživanja za rashode EU projekta
  • Priznavanje prihoda prema IZMJENAMA Pravilnika o proračunskom računovodstvu
  • PREKNJIŽENJE OBVEZA ZA PREDUJMOVE EU
  • Kako knjižiti prihode i rashode kada su nositelji projekta/partneri izvan sustava proračuna (trgovačka društva, neprofitne org., i sl.)
  • Pregled izvora financiranja za EU projekte
    • Izvori financiranja za tekuće prihode
    • Izvori financiranja za prenesene viškove
  • EU projekti koji se financiraju iz više izvora
  • Priznavanje rashoda projekta
    • metodom nadoknade
    • metodom troška
  1. PLANIRANJE I KNJIGOVODSTVENO EVIDENTIRANJE NA PRIMJERIMA
  • Višegodišnji EU projekt za koji rashodi projekta nastaju prije doznake EU sredstva – predfinanciranje i za koji se sredstva osiguravaju iz:
    • Općih prihoda i primitaka (sredstva osnivača)
    • Vlastitih i namjenskih prihoda i primitaka
    • Dugoročnim kreditom banke
  • Pokriće administrativnih troškova (tehnička pomoć – troškovi osoblja, režijski troškovi i sl.) iz sredstva EU fondova
    • Rashodi nastali u ranijim razdobljima (do 2020.g.), a smatraju se priznatim troškovima projekta
    • Rashodi nastali u tekućoj godini
    • Kako osigurati knjigovodstvene evidencije nastalih troškova kako bi se izbjeglo dvostruko financiranje –
    • Da li i kada treba vratiti novce osnivaču nakon primitka EU prihoda
  • Što s nepriznatim rashodima po EU projektu?
  • Što sa preostalim neutrošenim prihodima od EU projekata?

Predavači: mr. sc. Andreja Milić, mr. sc. Jasna Nikić savjetnice – urednice u časopisu “Računovodstvo i financije“ i “Riznica”,
Literatura: prezentacije predavača
Naknada: 1.000,00 kuna za pretplatnike na časopis Računovodstvo i financije i 1.100,00 kuna za ostale (naknada uključuje literaturu)
Uplate: HZRIF, Zagreb, IBAN: HR1423600001101241118.
Informacije: telefonom 01/4686 – 500, 4686 – 502; telefax: 01/4686 – 496; e-mail: pretplata@rif.hr

17.05.2021. - Planiranje i knjigovodstveno evidentiranje projekata iz EU fondova u sustavu proračuna

  • Prijavite se odmah - popunite prijavnicu!

    Sva polja označena znakom * moraju biti ispunjena kako bi prijavnica bila ispravna. Prijava je obvezujuća, otkazivanje prijave javiti telefonski ili mailom na pretplata@rif.hr dva dana unaprijed.

    U slučaju nedovoljnog broja prijava Hz Rif zadržava pravo otkazivanja radonice/ seminara/ webinara Predračune / ponude šaljemo kada se skupi dovoljan broj prijava.
  • Kontakt podaci

  • Plaćanje

  • Molimo upisati imena i prezimena
    ImePrezimeE-mail 

Ova web stranica koristi kolačiće kako bi pratila korisničko ponašanje u svrhu poboljšanja korisničkog iskustva. Slažem se Više

Send this to a friend