Postupak potvrđivanja informacijskog posrednika u FiskAplikaciji

Za obveznike fiskalizacije 2.0 koji do 2027. godine nemaju obvezu izdavanja fiskaliziranih eRačuna, već isključivo obvezu zaprimanja eRačuna i ulazne fiskalizacije, u FiskAplikaciji je dovoljno potvrditi odabranog informacijskog posrednika kao pristupnu točku za zaprimanje eRačuna. U ovoj fazi nije potrebno davati ovlaštenje za fiskalizaciju izlaznih eRačuna. Na taj način obveznici mogu zaprimati eRačune koji se automatski fiskaliziraju na ulaznoj strani.

Tek neposredno prije stupanja obveze izdavanja fiskaliziranih eRačuna na snagu, navedeni obveznici trebaju u FiskAplikaciji dati ovlaštenje za fiskalizaciju odabranom informacijskom posredniku za fiskalizaciju izlaznih eRačuna.

Za obveznike koji su u sustavu PDV-a i imaju obvezu izdavanja fiskaliziranih eRačuna u 2026. godini, u FiskAplikaciji je potrebno već u početnoj fazi potvrditi pristupnu točku za zaprimanje eRačuna te istodobno dati ovlaštenje za fiskalizaciju izlaznih eRačuna. Time se osigurava cjelovita fiskalizacija eRačuna, kako na ulaznoj, tako i na izlaznoj strani.

Prijava

Napomena:

Za prijavu koristite mail kojim ste se registrirali kod nas, a za lozinku i dalje koristite PIN.

Primajte RIF obavijesti

Prijavite se na naš newsletter i budite prvi koji saznaje novosti

This field is for validation purposes and should be left unchanged.
GDPR(Obavezno)
Promocije
Zadnje novosti