Članak: Podsjetnik o obvezi implementacije informacijskog sustava uredskog poslovanja

Časopis: Riznica Studeni 2022.

Stranica: 53

Stručni članak: UDK 347.7 

Kategorija:  ZAKONODAVSTVO I PRAVNA PRAKSA

Autor/i: TAJANA ZLABNIK, dipl. iur., odvjetnica

Kratki sadržaj članka

Stupanjem na snagu nove Uredbe o uredskom poslovanju u srpnju 2021. god. za sva je javnopravna tijela obveznike njene primjene uvedena obveza ustrojavanja informacijskog sustava uredskog poslovanja. Radi se o sofisticiranom softwerskom rješenju, tzv. SEUP-u koji treba zadovoljiti tehničke specifikacije propisane od strane Središnjeg državnog ureda za razvoj digitalnog društva. Cilj je ustrojiti elektroničko uredsko poslovanje zajedničko za sva javnopravna tijela, a koje bi, između ostaloga, omogućilo povezivanje te razmjenu podataka s drugim informacijskim sustavima odnosno s državnom informacijskom infrastrukturom. U nastavku članka pročitajte tko su obveznici implementacije elektroničkog uredskog poslovanja, što ono obuhvaća, koji je krajnji rok za implementaciju te koje sve zahtjeve i preduvjete treba ispuniti traženi informacijski sustav uredskog poslovanja.

Hashtagovi:

#Uredba #informacijskisustavuredskogposlovanja #SEUP #elektroničkoposlovanje #tehničkaspecifikacija

Članak u PDF formatu

Da bi vidjeli članak, potrebno je da budete ulogirani.

Ova web stranica koristi kolačiće kako bi pratila korisničko ponašanje u svrhu poboljšanja korisničkog iskustva. Slažem se Više